Czasopismo
2012
|
nr specjalny (wrzesień-październik) t. 3 Perspektywy rozwoju marketingu : wyzwania praktyki
|
126--134
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Strategic Aspects of Branding
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł dotyczy strategicznych aspektów budowania marki. Uwagę skoncentrowano na przybliżeniu kilku modeli, które mogą być pomocne w procesie kreowania marki. Jeden z nich - Brandmill - to narzędzie kompleksowe i uniwersalne. Może on być przydatny w kreowaniu nowej marki lub w repozycjonowaniu istniejącej. (abstrakt oryginalny)
This article applies to strategic aspects of branding. Attention has been focused on the presentation of several models that may be helpful in the process of branding. One of them - Brandmill - is a comprehensive and versatile tool. It may be useful in creating a new brand or re-positioning the existing one. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Strony
126--134
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
- Chematony de L., Marka. Wizja i tworzenie marki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
- Hatch M.J., Schultz M, Are the Strategie StarsAlignedfor Your Corporate Brand, "Harvard Business Review" 2001, No. 79(2).
- Hatch M.J., Schultz M, The Cycles of Corporate Branding: The Case of the Lego Company, "Califomia Management Review" 2003, Vol. 46, No. 1.
- Lencastre de P., Córte-Real A., One, Two, Tree: A Practical Brand Anatomy, "The Journal of Brand Management" 2010, No. 17.
- Christopher M., Payne A., Ballantyne D., Relationship Marketing. Bringing Quality, Customer Service and Marketing Together, Butterworth-Heinemann, Oxford 1991.
- Wheeler A., Kreowanie marki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171635022