Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Z artykułu dowiesz się:
Czym może się objawiać kryzys emocjonalny pracownika?
Jak przeprowadzić rozmowę z pracownikiem o jego trudnej sytuacji?
Gdzie szukać wsparcia specjalisty z zewnątrz? (fragment tekstu)
Czym może się objawiać kryzys emocjonalny pracownika?
Jak przeprowadzić rozmowę z pracownikiem o jego trudnej sytuacji?
Gdzie szukać wsparcia specjalisty z zewnątrz? (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Getinge
Bibliografia
- E. Sideris, "Ratownictwo psychologiczne w fazie "pierwszego uderzenia". "Bezpieczeństwo. Teoria i praktyka", Kraków 2018.
- M.L., Frazier, S. Fainshmidt, R.L. Klinger, A. Pezeshkan, V. Vracheva, "Psychological safety: A meta-analytic review and extension", "Personnel Psychology", spring 2017.
- A.C. Edmondson, Z. Lei, "Psychological safety: The history, renaissance, and future of an interpersonal construct", "Annual Review of Organizational Psychology and Organizational Behavior", styczeń 2014.
- H. Czuchnowska, M. Orzechowska-Bączyk, "Pierwsza pomoc psychologiczna", "Niebieska Linia" 6/2010.
- D. Kubacka-Jasiecka, Interwencja kryzysowa. Pomoc w kryzysach psychologicznych, WAiP, Warszawa 2010.
- R.K. James, B.E. Gilliand, Strategie interwencji kryzysowej, Wydawnictwo Parpa, Warszawa 2004.
- W. Badura-Madej, Wybrane zagadnienia interwencji kryzysowej. Poradnik dla pracowników socjalnych, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171638843