Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono sposób wejścia na rynek niemiecki polskiej marki obuwniczej. Omówiono rodzaje wejścia na rynki zagraniczne. Przybliżono specyfikę rynku niemieckiego, jego wady i zalety oraz szanse i zagrożenia dla polskiej firmy, która rozpoczęłaby ekspansję na rynku naszego zachodniego sąsiada(abstrakt oryginalny)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
123--135
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Duliniec E., 2004, Marketing międzynarodowy, PWE, Warszawa
- Gorynia M.,2007, Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, PWE, Warszawa
- Karasiewicz G., 2013, Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: Podejście holistyczne, Wolters Kluwer, Warszawa
- Karcz K., 2004, Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe, PWE, Warszawa
- Kolter P., 2006, Marketing, Rebis, Poznań
- Niestój R., 1996, Zarządzanie marketingiem. Aspekty Strategiczne, PWN, Warszawa
- Red. Jaworska B., red. Kiedrowska M. Ekonomia handlu. Część 2, WSiP, Warszawa,
- Wiktor J. W., Oczkowska R., Żbikowska A., 2008, Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki, PWE, Warszawa
- https://pl.wikipedia.org/wiki/Rynek_(ekonomia)
- https://nowewyrazy.pl/haslo/sieciowka.html?pdf=1
- https://www.entimo.pl/strategie-wejscia-na-rynek-zagraniczny-wady-i-zalety- licencjonowania/
- http://www.eksbut.com.pl/o-marce
- http://www.abmmedia.com.pl/index.php/content/view/slug/niemcy-badania-rynku
- https://e-wolucja.pl/klient-niemiecki-charakterystyka/
- http://www.ocrg.opolskie.pl/pl/aktualnosci/rynek-niemiecki---bliski--ale-trudny-292. html
- https://niemcyreklama.pl/polskie-firmy-uslugowe-a-rynek-niemiecki/
- https://commplace.pl/blog/otoczenie-marketingowe-i-jego-znaczenie-dla-biznesu/
- https://blog.arvato.pl/rynek-e-commerce-w-niemczech-analiza/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171639281