Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jedną z najlepiej rozpoznawanych arek na świecie jest obecnie marka Virgin. Marka promuje różne kategorie produktów, począwszy od muzyki, rozrywki, zdrowia, podróży, skończywszy na środkach transportu, telefonii komórkowej, kosmetykach, żywności czy usługach finansowych. Virgin jest jedyna w swoim rodzaju - to konglomerat ponad 200 firm, które nie są ze sobą bezpośrednio powiązane. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
29--34
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, doktorant
autor
- Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, doktorant
Bibliografia
- Dibb, S. , Simkin, L. , Pride, Ferrell, O.C. (2001) Marketing: Concepts and Strategies, Houghton Mifflin, Boston.
- Hooley, G., Saunders, J., Piercy, N. (2004) Marketing Strategy and Competitive Positioning, Prentice Hall, London.
- Kapferer, J. N. (1997) Strategic Brand Management: Creating and Sustaining Brand Equity Long Term, Kogan Page, London.
- Keller, K. L. (1998) Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity, Prentice Hall, upper Saddle River, New Jersey.
- Kotler, P. (2005) Marketing, REBIS.
- Morgan, A. (1999) Eating The Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, John Wiley & Sons, New York.
- Ries, A. , Trout, J. (2002) Pozycjonowanie: wojna o twój umysł, IFC Press.
- Sheinin, D. A. (1998) Positioning brand extensions: implications for beliefs and attitudes, Journal of Product and Brand Management, Vol. 7, No. 2 1998, s. 137-149. www.virgin.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171642587