Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Dochody w Polsce rosną i polskie społeczeństwo szybko się bogaci. W okresie między 2005 a 2009 rokiem przeciętny dochód na jednostkę w gospodarstwach domowych wzrósł o ponad 40 proc., a wielkość oszczędności wzrosła o 13 proc. Jest to nieproporcjonalna zmiana, a więc muszą istnieć jakieś bariery o charakterze czysto psychologicznym, które sprawiają, że Polacy osiągając coraz większe dochody nie przeznaczają ich na oszczędzanie i ubezpieczenia, czyli na to, czym jest zainteresowane państwo i różne instytucje finansowe. Jakie zatem są bariery, które sprawiają, że motywacja Polaków do korzystania z wielu dostępnych na polskim rynku produktów o charakterze oszczędnościowym i ubezpieczeniowym jest niska. Króciutko każdą z tych barier opiszę, żeby na koniec dojść do optymistycznego wniosku, że wszystkie te bariery stopniowo będą uchylane, choć w perspektywie niestety już nie mojego życia, bo w ciągu kolejnych 50-ciu lat.(fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Strony
39--62
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171642637