Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Handel elektroniczny jest w ostatnich latach jednym z najszybciej rozwijających się działów gospodarki w skali globalnej. Fakt ten warunkują nie tylko środki techniczne, zapewniające łatwe komunikowanie się podmiotów za pośrednictwem Internetu i sprawną realizację transakcji, ale także istnienie właściwych relacji na linii klient-sprzedawca, gdzie zasadnicze znaczenie ma wzajemne zaufanie stron. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
37--41
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Media Development Loan Found
Bibliografia
- Cheskin Research, Archetype Studio/Sapient (1999) eCommerce Trust Study".
- Cheskin Research (2000) Trust in the Wired Americas, Lipiec 2000, Lipiec 2000.
- Ernst Young (2001) Information Security Survey. http://www.ey.com/global/vault.nst/international/lnformotion_Security_Survey_01/$file/Information_Security_Survey_01.pdf.
- Fukuyama, F. (1997) Zaufanie: kapitał społeczny a droga do dobrobytu, PWN, Warszawa-Wrocław.
- Gazeta Wyborcza (2001) Maruder z zadyszką, 19.04.2001.
- Gazeta Wyborcza (2002) Męska rzecz kupować, 8.07.2002.
- Hubicz, K. (4.10.2001) Certyfik@t. Gazeta Wyborcza, Gazeta Stołeczna - Supermarket, s. 1 .
- Infocomm Development Authority of Singapore (21.02.2001) Summary of Findings and Follow-up to Industry a Framework on Building Trust and Confidence in Electronic Commerce.
- Liikanen, E. (29.09.2000) Trust and security in electronic communications: The European contribution, Speech/00/344, Information Security Solution European Conference "ISSE 2000", Barcelona.
- Newell, F. (2002) Lojalność.com - zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego, IFC PRESS, Kraków.
- Reichheld, F. F. , Schefter, P. (2000) E-Loyalty: Your Secret Weapon on the Web. Harvard Business Review, Lipiec-Sierpień.
- Schulze, C., Baumgartner J. (2000) Don't Panic! Do e-commerce A Beginner's Guide to European Law Affecting E-commerce, European Commision's - Electronic Commerce Team.
- TELEINFO (2001) Pionierzy i spóźnialscy, TELEINFOV nr 9,
- TRUSTe (2001 ) TRUSTe Online Privacy Resource Book", www.truste.org.
- Wolfinbarger M., Gilly M. C. (2001): Shopping Online for Freedom, Control and Fun, California Management Review, nr2, s. 34.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171643685