PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 1-2 | 33--38
Tytuł artykułu

Marketing w budowaniu wartości regionu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono propozycje kierunków działań marketingowych, które powinny być podejmowane przez władze regionalne w celu rozwoju regionu.
Rocznik
Numer
Strony
33--38
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie ; Uniwersytet Warszawski, doktorant
Bibliografia
  • B. Winiarski: Strategie podnoszenia konkurencyjności regionów, (w:) Polityka budowy regionu konkurencyjnego, pod red. Mirosławy Klamut, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2000.
  • Bolesław Winiarski: Konkurencyjność: Kryterium wyboru czy kierunek strategii i cel pośredni polityki regionalnej, (w:) Konkurencyjność Regionów, pod red. Mirosławy Klamut, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1999, s. 9.
  • Irena Pietrzyk: Konkurencyjność regionów w ujęciu Komisji Europejskiej, za: Polityka regionalna i jej rola w podnoszeniu konkurencyjności regionów, pod red. Mirosławy Klamut i Leszka Cybulskiego, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2000.
  • Konkurencyjność Regionów, pod red Mirosławy Klamut, Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 1999, s. 12.
  • Paweł Swianiewicz, Wojciech Dziemianowicz: Atrakcyjność inwestycyjna miast powiatowych, "Rzeczpospolita" z 11 lutego 1999 r.
  • Philip Kotler, Donald H.Haider, Irving Rein: Marketing Plaees, Free Press, New York 1993, s. 19.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171644739

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.