PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2012 | nr 5, CD 1 | 229--233
Tytuł artykułu

Kryterium wzajemnie korzystnych powiązań z dostawcami w samoocenie systemów zarządzania jakością

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W publikacji poruszono problematykę oceny poziomu dojrzałości systemu zarządzania jakością. Przedstawiono w niej wyniki badań dotyczących poziomu istotności podkryteriów wchodzących w skład kryterium wzajemnie korzystnych powiązań z dostawcami. Dokonano w nim również analizy czynnikowej w celu identyfikacji czynników ukrytych składających się na kryterium wzajemnie korzystnych stosunków z dostawcami. (abstrakt oryginalny)
EN
The presented paper concentrate on the problem of assessing the level of maturity of the quality management system. It also presents the results of studies on the significance level sub-criteria included in the criterion of mutually beneficial relationships with suppliers. It has also had a factor analysis to identify the hidden factors that make up the criterion of mutually beneficial relationships with suppliers.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
229--233
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Śląska
Bibliografia
  • 1) Cholewicka-Goździk K.: Istota zarządzania jakością, "Problemy Jakości", nr 6 2008.
  • 2) Dąbrowska-Mitek M.: Ocena dostawców i logistyczna obsługa klientów w zakładach samochodowych, Gospodarka Materiałowa i Logistyka nr 11 2003.
  • 3) Łuczak J.: Hierarchia wymagań w SZJ dostawców dla przemysłu samochodowego, "Problemy Jakości", nr 11 2008, s. 31-36.
  • 4) Łuczak J.: System zarządzania jakością dostawców w branży motoryzacyjnej - ocena istotności wymagań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2008.
  • 5) PN-EN ISO 9004:2010. Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces. Podejście wykorzystujące zarządzanie jakością.
  • 6) PN-ISO 10014:2008 Zarządzanie jakością. Wytyczne do osiągania korzyści finansowych i ekonomicznych.
  • 7) Wolniak R., Skotnicka-Zasadzień B.: Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171647250

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.