Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Truizmem jest stwierdzenie, że jedną z najbardziej istotnych cech zarządzania w XXI wieku jest uznanie dominującej roli klienta. W warunkach pazernej i dynamicznie rozwijającej się konkurencji "klient jest królem". Wszystkie działania producenta czy sprzedawcy podporządkowane są nie tylko uzyskaniu satysfakcji klienta, ale uzyskaniu jego zachwytu, warunkującego pozyskanie jego lojalności. Tylko lojalni klienci mają dla dostawcy wartość. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
11--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Blattberg R.C., Getz G., Thomas J. S., Customer Equity, Harvard Business School Press, 2001.
- Juran J.M., Gryna jr F.M., Jakość - projektowanie, analiza, Warszawa 1974, s. 72-75.
- Nixon F., Jakość i niezawodność a zarządzanie przedsiębiorstwem, Warszawa 1974, s. 50-51.
- PN EN 9000 - 2000 -- Systemy zarządzania jakością, podstawy i słownictwo, PKN 2001.
- Wasilewski L., Metody kontroli jakości w przedsiębiorstwach przemysłowych, Warszawa 1974, s. 36.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171647264