Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Influencer marketing jest dynamicznie rozwijającą się dzięki mediom społecznościowym gałęzią marketingu, polegającą przede wszystkim na wykorzystywaniu rekomendacji popularnych osób do rozpowszechniania treści wśród jak najszerszego grona odbiorców. Z uwagi na nieprzerwany rozwój tej formy działań promocyjnych oraz potrzebę usystematyzowania dotychczas posiadanej wiedzy na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego 8 marca 2022 r. odbyła się konferencja naukowa Transparentny influencer marketing - nowa era funkcjonowania? Zainicjowane przez Emilię Zakrzewską (wykładowczynię WDIB UW oraz ekspertkę ds. PR i personal brandingu) wydarzenie zostało zorganizowane przez pracowników Biura Promocji WDIB UW kierowanego przez prof. UW dr. hab. Dariusza Tworzydło we współpracy z działającym na Wydziale Kołem Naukowym Public Relations. Patronat nad konferencją objął Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Konferencja została podzielona na cztery panele, podczas których głos zabierali zarówno pracownicy naukowi, przedstawiciele instytucji państwowych i branżowych, eksperci związani z branżą influencer marketingu, jak i sami influencerzy. Ich udział dodatkowo wzbogacił dyskusję o cenne uwagi i doświadczenia z ich codziennej działalności. Wydarzenie rozpoczęło się od wystąpienia Dziekana WDIB UW, prof. dr. hab. Janusza Adamowskiego, który zwrócił uwagę na aktualność dyskusji na temat influencer marketingu i jego wpływu na odbiorców(fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171650210