Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Time Management by Students During E-larning
Języki publikacji
Abstrakty
Zarządzanie czasem wiążę się z wysoką motywacją, zaangażowaniem i samodyscypliną. Efektywne jego gospodarowanie prowadzi do osiągania celów osobistych i zawodowych, co przekłada się na lepszą wydajność pracy. Nauczanie zdalne charakteryzuje się natomiast większą swobodą czasową i wymaga dobrej organizacji. Z pewnością stanowi to wyznawanie dla studentów, ponieważ taka forma kształcenia obliguje do zachowania priorytetowości zadań, tak aby wypełnić wszystkie obowiązki w terminie. Celem niniejszego artykułu jest zbadanie opinii studentów na temat zarządzania czasem w trakcie nauczania zdalnego. (abstrakt oryginalny)
Time management is associated with high motivation and commitment and self- discipline. Effective management leads to personal and professional purposes, which translates into better work efficiency. E-learning on the other hand, has more time freedom and requires good organization of work. Certainly, this is a profession for students, because this form of teaching requires prioritization of tasks in order to fulfill all obligations on time. The purpose of this article is to survey the students' opinion on time management during e- learning. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
Strony
13--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Adair J., (2000), Anatomia biznesu. Zarządzanie czasem, Warszawa, Wydawnictwo Studio Emila.
- Białobłocki T., Moroz J., (2006) Nowoczesne techniki informacji i komunikacji - ich rozwój i zastosowanie. Witkowska M., Cholawo-Sosnowska K, Społeczeństwo informacyjne, Wydawnictwo naukowe PWN.
- Biela Ł., Współczesne metody zarządzania czasem pracy w polskiej policji, Zbliżenia Cywilizacyjne, Volume 2.
- Dood P., Sundheim D., (2009), Zarządzaj swoim czasem. 28 sprawdzonych technik, Warszawa, Wydawnictwo MT Biznes.
- Frasunkiewicz M., (2020) Nowe technologie. Edukacja zdalna, Miesięcznik Kierowniczej Kadry Oświatowej, Volume 5.
- Garrisson N.D., Vaughan N.D., (2007), Blended Learning in Higher Education: Framework, Principles and Guideliness, San Francisco, Joosey-Bass.
- Hutter H., (2006), Zarządzanie czasem - na co nie warto tracić czasu - sposoby rozpoznawania, Wrocław, Wydawnictwo BC Edukacja.
- Kobza J., Syrkiewicz-Świtała M., Zarządzanie czasem w systemie opieki zdrowotnej (2020.06.19.). Avaliable online: http://medpr.imp.lodz.pl/Zarzadzanie-czasem-w-systemie-opieki -zdrowotnej-wybrane-aspekty,546,0,2.html.
- Kopciał P., Analiza metod e-learningowych w kształceniu dorosłych, Zeszyty Naukowe Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki, Volume 9.
- Korzan D., Ewolucja kształcenia zdalnego (2020.06.19). Available online: file:///C:/Users/Asus PC/Desktop/zdalne (1).pdf.
- Kukwa M., Systemy wspomagające zarządzanie czasem, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Volume 308.
- Olejniczak A., Efektywne zarządzanie czasem - wybrane zagadnienia, Marketing Instytucji Badawczych i Naukowych, Volume 1.
- Póljanowicz W., Efektywność zdalnej edukacji w aspekcie nauczania przedmiotów medycznych (2020.06.19). Avaliable online: file:///C:/Users/Asus PC/Downloads/E-edukacja_12_2014_Poljanowicz.pdf.
- Roguszczak M., (2010), Zarządzanie czasem pracy menadżera, Warszawa, Dom Wydawniczy Elipsa.
- Salomon G., (2004), E-moderating: the key to teaching amd learning online, London, Kogan Page.
- Seiwert L.J., (1998), Zarządzanie czasem. Bądź panem swojego czasu, Wydawnictwo Placet.
- Smal T., (2009), Nauczanie na odległość (E-learning), Zeszyty Naukowe WSOWL, Volume 3.
- Szaban J., (2003), Miękkie zarządzanie, Warszawa, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171651152