Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono czynniki wpływające na potrzebę marketingowej orientacji samorządów lokalnych, wzrost znaczenia marketingu związanego z rozwojem lokalnym oraz orientację marketingową polskich samorządów lokalnych.
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- A. Szromnik: Marketing terytorialny, (w:) Marketing terytorialny, Uniwersytet Łódzki, 1997.
- E. Zeman-Miszewska: Samodzielność ekonomiczna samorządów loklanych, AE, Katowice 1996.
- F. Kuźnik, A. Klasik: Przestrzeń europejska a konkurencyjność regionów i sektorów. Na przykładzie Polski, (w:) Konsument i przedsiębiorstwo w przestrzeni europejskiej, AE, Katowice 2000.
- G. Hofstede: Kultury i organizacje, PWE, Warszawa 2000.
- J. Kooiman: Modern Governance: New Government - Society Intersections. Sage 1993, za: M. Sotaranta: Formułowanie strategii zarządzania gminą w procesie harmonijnego rozwiązywania problemów, "Samorząd Terytorialny" 1996, nr 1-2.
- Ph. Kotler, J. Rein: Marketing Places, The Free Press, N. York 1993.
- Ph. Kotler: Marketing - analiza, wdrażanie, kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171661644