PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 5-6 | 79--83
Tytuł artykułu

Promocja jako narzędzie ekspansji firmy ubezpieczeniowej

Warianty tytułu
Promotion as tool of an expansion of insurance company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Działalnością wszystkich uczestników rynku rządzą pewne prawa marketingowe i ekonomiczne. Samo wyprodukowanie produktu to połowa sukcesu. Drugą stanowi komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. System komunikacji marketingowej nazywany jest promocją. Jest to oddziaływanie na klienta i potencjalnych nabywców polegające na dostarczaniu informacji, argumentacji i obietnic oraz zachęty, skłaniających do kupowania oferowanych produktów jak również wytwarzających przychylną opinie o przedsiębiorstwach przemysłowych, handlowych i usługowych.(fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
79--83
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Kotler Ph., Marketing, Analiza, Planowanie, Wdrażanie, Kontrola, Prentice-Hall Ino.
  • Kramer T., Marketing, strategia, promocja, systemy informacyjne, Książnica, Katowice, 1992r., str. 89.
  • Poliński R.,Przesłanki strategii działania towarzystwa ubezpieczeniowego "Wiadomości ubezpieczeniowe", 1994r., nr. 7,8,9, str. 6.
  • Redmen T., Spondsoring - nowy klucz do sukcesu. Businessma Magazine nr 9/1993, str. 64-66.
  • Sztucki S.A., "Promocja, reklama, akwizycja sprzedaży " Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Placet, W-wa, 1995r.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171663512

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.