Warianty tytułu
Promotion as tool of an expansion of insurance company
Języki publikacji
Abstrakty
Działalnością wszystkich uczestników rynku rządzą pewne prawa marketingowe i ekonomiczne. Samo wyprodukowanie produktu to połowa sukcesu. Drugą stanowi komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. System komunikacji marketingowej nazywany jest promocją. Jest to oddziaływanie na klienta i potencjalnych nabywców polegające na dostarczaniu informacji, argumentacji i obietnic oraz zachęty, skłaniających do kupowania oferowanych produktów jak również wytwarzających przychylną opinie o przedsiębiorstwach przemysłowych, handlowych i usługowych.(fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
- Kotler Ph., Marketing, Analiza, Planowanie, Wdrażanie, Kontrola, Prentice-Hall Ino.
- Kramer T., Marketing, strategia, promocja, systemy informacyjne, Książnica, Katowice, 1992r., str. 89.
- Poliński R.,Przesłanki strategii działania towarzystwa ubezpieczeniowego "Wiadomości ubezpieczeniowe", 1994r., nr. 7,8,9, str. 6.
- Redmen T., Spondsoring - nowy klucz do sukcesu. Businessma Magazine nr 9/1993, str. 64-66.
- Sztucki S.A., "Promocja, reklama, akwizycja sprzedaży " Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Placet, W-wa, 1995r.
- ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171663512