Warianty tytułu
Compete by the quality
Języki publikacji
Abstrakty
Dynamiczny rozwój sektora usług, szczególnie finansowych, przyczynił się w ostatnim okresie do stworzenia klientom dużych możliwości wyboru firmy w procesie zaspokajania ich potrzeb finansowych. Wiele firm dobrze zlokalizowanych i wyglądających podobnie, oferuje jednakowe usługi po zbliżonej cenie. Różnica polega głównie na jakości obsługi. Jej rosnąca rola ma związek z coraz wyraźniej zaznaczającymi się tendencjami na międzynarodowym rynku usług finansowych(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- K. Walkowiak, Znaczenie jakości usług bankowych, "Marketing Serwis" 1997, marzec, s. 22
- B. R. Lewis, J. Orledge, V. Mitchell, Service quality: students' assessment of banks and building societies, "International Journal of Bank Marketing" 1994, vol. 12, nr 4, s. 3
- B. R. Lewis, Service quality: recent developments in financial services, "International Journal of Bank Marketing" 1993, vol. 11, nr 6, s. 19
- A. Pukas, Istota metody SERVQUAL i jej znaczenie dla marketingu usług, Przedsiębiorstwo - Marketing - Strategie, Katowice 1995, s. 383
- J. Witek, Orientacja marketingowa a jakość usług finansowych, Problemy marketingowe usług finansowych w Polsce, Materiały konferencyjne pod redakcją prof. J. Karwowski, Szczecin 1996, s. 31
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171664030