Warianty tytułu
Insurance marketing
Języki publikacji
Abstrakty
Istotną rolę w tworzeniu strategii marketingowej dla firmy ubezpieczeniowej pełni dystrybucja. Na rynku usług ubezpieczeniowych istnieją różne typy kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych.(fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
- B. Nowotarska-Romaniak' "Marketing usług ubezpieczeniowych", PWE 1996. str 93.
- J. Penc: Motywowanie w zarządzaniu, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1996, str 241.
- M. Kostera: Zarządzanie personelem, PWE Warszawa 1997, str 112.
- P. Madie, A. Cotten. Usługi, Zarządzanie i Marketing, PWN, Warszawa 1993, str. 82.
- P. Kotler: "Atmosheries as a marketing tool", "Journal of Retailing 1973, vol 49(4), str. 48-64.
- Ustawa o działalności ubezpieczeniowej z dnia 28 lipca 1990 r Dz. U. z 1996 r. nr 11 poz. 62, art. 37e, 37g
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171665847