Warianty tytułu
Sponsoring by insurance companies
Języki publikacji
Abstrakty
Podstawą gospodarki rynkowej jest swoboda podejmowania działalności gospodarczej na równych dla wszystkich podmiotów zasadach prawnych. Przedsiębiorcy-a wśród nich firmy ubezpieczeniowe - aby zaistnieć i utrzymać się na rynku bogatej i stale poszerzanej oferty produktów muszą zabiegać o klienta, który posiada ograniczone możliwości nabywcze. Wśród środków promocyjnego oddziaływania na odbiorców najważniejszym i najbardziej ekspansywnym instrumentem jest dzisiaj reklama gospodarcza, ale liczącym się sposobem komunikacji marketingowej przedsiębiorcy z potencjalnymi klientami staje się w ostatnich latach także na polskim rynku sponsoring.Trudno przecenić jego gospodarcze znaczenie. Stanowi on bowiem obok reklamy instrument finansowania mediów i określonych - często bardzo istotnych ze społecznego punktu widzenia- przedsięwzięć w różnych obszarach życia społecznego, bez finansowania których na tej drodze wiele z nich nie zostałoby zrealizowanych.(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- R. Skubisz, R. Sagan, Prawo reklamy, Lublin 1998m s, 28
- E. Trapie, Prawne ramy sponsoringu w środkach masowego komunikowania, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagielońskiego", seria Prace z Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej 1993, z. 62, s. 72
- W. Wells, J. Burnett, S. Moriarty, Advertising principles and practice, Fourth Edition, s. 571
- L. Stecki, Sponsoring. TNOiK, Dom Organizatora, Toruń, 1995, s. 32 i n.
- J. Polakowska-Kujawa, M. Kujawa, Sponsoring-aspekty prawne i gospodarcze, Poltext, Warszawa 1994, s. 21
- R. Stefanickl, Prawo do nazwy i jego ochrona, Zakamycze 1999 i przedstawiona tam literatura
- A. Sznajder, Sponsoring czyli jak promować firmę wspierając innych, Business Press, Warszawa 1997, s. 94
- J. Machowiak, Ideały i pieniądze, Businessman Magazine 1995 nr 9, s. 93
- Kronika firm ubezpieczeniowych TUiR Warta SA," Wiadomości Ubezpieczeniowe" 1999 nr 3/4, s. 72
- G. Brzęczyk: Sponsor kultury - trzeźwy pragmatyk, bezinteresowny idealista czy zwykły frajer?, "Aida" 1999 nr 5, s. 18 i n.
- A. Dereń, Prawne uwarunkowania public relations w Polsce, Bydgoszcz 1999, s. 7 i n.;
- W. Budzyński, Public relations - zarządzanie reputacją firmy, Warszawa 1998, s. 15
- Wiadomości Ubezpieczeniowe 1999 nr 3/4, s. 72
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171665855