Warianty tytułu
Insurance market in Łódź region in the judgement of economic entities
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł przedstawia podstawowe wnioski z badania marketingowego przeprowadzonego przez Międzynarodową Szkołę Marketingu w połowie 1995 r. na rynku łódzkim. Badaniu poddano 22 firmy na terenie Łodzi i województwa. Wzięły w nim udział zarówno firmy małe, średnie, jak i duże (ze względu na zatrudnienie i obroty), mające różne formy organizacyjno-prawne (prywatne, spółdzielnie, spółki prawa handlowego, w tym firmy operujące na giełdzie), będące firmami produkcyjnymi, handlowymi lub usługowymi, w tym banki oraz prowadzącymi swoją działalność już od dłuższego czasu bądź też będącymi firmami "młodymi" - powstałymi w ostatnich 2-4 latach(abstrakt oryginalny)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171672768