Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Słuchanie podcastów to popularna, współczesna forma spędzania wolnego czasu, która dzięki swej specyfice nadaje się również do prowadzenia działań marketingowych. Ich powszechna dostępność i szeroki zasięg odbiorców sprawia, że wiele firm chętnie wykorzystuje je do promowania swoich produktów i usług, a także do budowania i wzmacniania własnej marki. Celem rozdziału jest zaprezentowanie przykładów firm, które zdecydowały się na wykorzystanie podcastów w celach reklamowych, a także omówienie dalszych perspektyw rozwoju podcastów jako narzędzia marketingowego. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
113--121
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Śląski w Katowicach
Bibliografia
- Filar D. (2012), Współczesny marketing. Skuteczna komunikacja i promocja, Wydawnictwo UMCS, Lublin.
- Mruk H. (2004), Komunikowanie się w marketingu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Nowacki R. (2006), Reklama. Podręcznik, Difin, Warszawa.
- Scott M.D. (2022), Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących, MT Biznes, Warszawa.
- Zieliński M., Kubacki M. (2014), Marka we współczesnej gospodarce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia", 66, s. 705-719.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171688414