Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Realizacja strategii komunikacji wymaga istnienia systemu komunikacji, który zdefiniować można jako zbiór osób, urządzeń i procedur służących do wymiany informacji na temat firmy i jej oferty,co powinno się przyczyniać do realizacji podstawowych celów organizacji. Omówienie systemu komunikacji na rynku usług medycznych poprzedzono opisem specyfiki tego rynku. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Politechnika Śląska, doktorantka
Bibliografia
- Budzyński W., Public relations, Poltex, Warszawa 1997.
- Dobska M., Dobski P., Marketing usług medycznych, Wyd. Infor, Warszawa 2000.
- Jachnis A., Terelak J.F., Psychologia konsumenta i reklamy, Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz 1998.
- Leksykon marketingu, pod red. J. Altkorna, T. Kramera, PWE, Warszawa 1998.
- Maciejewski G., Charakterystyka rynku usług zdrowotnych, za: Nowatorska-Romaniak B., Marketing usług zdrowotnych, Kantor Wydawniczy Zakamycze, Kraków 2002.
- Malinowska M., System komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek" 2002, nr 10.
- Podstawy zarządzania opieką zdrowotną, pod red. S. M. Shortell, A. D. Kaluzny, Vesalius, Kraków 2001.
- Przybyłowski K., Hartley S., Kerin R., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
- Uchwała nr 18/98/II naczelnej Rady Lekarskiej z dnia 25 kwietnia 1998.
- Ustawa o zawodzie lekarza, art.56.
- Ustawa o zakładach opieki zdrowotnej z dnia 30 sierpnia 1991.
- Wawrzyniak B., Polityka strategiczna przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1989.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171690118