Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Analiza informacji zebranych podczas przeprowadzania badań ankietowych pozwala twierdzić, iż relacje inwestorskie polskich spółek giełdowych cechuje jeszcze mała dojrzałość. Wyrazem tego jest zarówno brak systemowego charakteru tych działań (brak celu i odpowiednich struktur organizacyjnych), jak i dość ograniczone instrumentarium. Walne zgromadzenie i przekazywanie raportów może być niewystarczające do tworzenia bliskich więzi z inwestorami. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Bibliografia
- Arfin F., Public relations finansów, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
- Czarnowski P., Kadragic A., Public relations, czyli promocja reputacji, Business Press, Warszawa 1996.
- Grunig J., Hunt T., Managing Public Relations, Holt, Rinehart and Winston, New York 1984.
- Hocker U., Die Anforderungen der Schutzvereinigung für Wertpapierbesitz an der Investor Relations. W: Die praxis der Investor Relations, Kirchhoff K.R., Piwimger M. (red.), Luchterhand, Neuwied 2000.
- Piwinger M., inwestor Relations als Inszeenierungs- und Kommunikationsstrategie. W: Die praxis der Investor Relations, Kirchhoff K.R., Piwimger M. (red.), Luchterhand, Neuwied 2000.
- Public relations w praktyce, Gregory A. (red.), WPSB, Kraków 1997.
- Wojcik K., Public relations od A do Z, t. II, Wydawnictwo Placet, Warszawa 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171690146