Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedsiębiorstwo budowlane w okresie transformacji będzie musiało poznać potrzeby przyszłych inwestorów i ustalić zasady współpracy ze wszystkimi uczestnikami rynku budowlanego. Potrzeby inwestora oraz zasady współpracy z pozostałymi uczestnikami rynku będą stanowić podstawę przygotowania właściwej oferty. W związku z tym wystąpią niezbędne zmiany w otoczeniu firmy, a także zmiany organizacyjne w samej jednostce. Taki proces zmian wystąpi z uwagi na fakt nadrzędności uwarunkowań zewnętrznych (reformy gospodarcze) wobec wewnętrznych. Zmiany egzogeniczne pociągają za sobą zmiany endogeniczne. Można więc przyjąć za trafną następującą zasadę postępowania: w okresie transformacji przedsiębiorstwo budowlane musi podporządkować swoje działania wybranej grupie klientów. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Bibliografia
- Bielecki N., System wspomagania decyzji - rezultat ewolucji systemów komputerowych, "nauki o Zarządzaniu" 1995, nr 3-4.
- Denzin N., Sociological Method: A Source Book, McGraw Hill, New York 1998.
- Drewer S., A Perspective on the International Construction System, "Habitat International" 2001, No. 25.
- Mathora N., Marketing Research, Prentice Hall, New York 1993.
- Mynarski S., Metody badań marketingowych, PWE, Warszawa 1990.
- Raport Finansowy Budimex S.A. 2002.
- Skanska Financial Report 2002.
- Yokum J.T., Amstrong J.S., Beyond Accuracy Comparison of Criteria Used to Select Forecasting Methods, "International Journal of Forecasting" 1995, No. 11.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171690186