Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Duże zróżnicowanie kulturowe rynku międzynarodowego odgrywa znaczącą rolę w przypadku działalności marketingowej przedsiębiorstw. Marketing jest bowiem reakcją przedsiębiorstw na wszelkie zmiany i odmienności w ich otoczeniu. Wiele przedsiębiorstw stoi przed wyborem rodzaju strategii działania na zróżnicowanym kulturowo rynku międzynarodowym. Strategia stuprocentowej standaryzacji jest rzadko spotykana wśród przedsiębiorstw międzynarodowych. Częściej można zauważyć ujednolicenie pojedynczych elementów marketing-mix niż ich wszystkich razem. (fragment tekstu)
Twórcy
- Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
- Fonfara K., Strategie marketingowe w biznesie międzynarodowym. W: Fonfara K., Gorynia M., Najlepszy E., Schroeder J., Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym, Wyd. AE Poznań 2000.
- Grzegorczyk W., marketing na rynkach międzynarodowych, Wyd. Biblioteka Menadżera I Bankowca, Warszawa 1998.
- Kutschker M., Baurle I., Multinational Strategy of Internationalization, "Management International Review" 1997, No. 2.
- Mynarski S., Praktyczne metody analizy danych rynkowych i marketingowych, Kantor Wydawniczy Zakamycze, Kraków 2000.
- Rymarczyk J., Internacjonalizacja przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171691332