Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jednym z najciekawszych zagadnień w marketingu jest problem docierania do wąskich i trudno dostępnych grup odbiorców. Problem staje się jeszcze ciekawszy, gdy chodzi o osoby o najwyższych dochodach i najwyższych wymaganiach, czyli segment potencjalnych nabywców dóbr luksusowych. W literaturze stosunkowo wiele miejsca poświęca się marketingowi produktów i marek luksusowych, lecz większość publikacji odnosi się do dóbr materialnych, czyli do rzeczy. Niewiele mówi się na temat marketingu usług o charakterze luksusowym, które można też określić mianem usług ekskluzywnych. Spróbujmy zdefiniować te usługi i rozważyć związane z nimi problemy marketingowe na przykładzie specjalistycznych, elitarnych usług bankowości prywatnej (private banking). (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Gdański
Bibliografia
- Balmer J., Stotvig S., Corporate Identity and Private Banking, "International Journal of Banking Marketing" 1997, No 5.
- Egan J., Snob Banking, "Forbes Magazine", 01.08.2001.
- Julie M., Reaching Wealth's Upstairs, "Banking Strategies" 2001, November-December.
- Mellow C., Wake-up Time for the Gnomes, "Institutional Investor" 2000, March.
- Private Banking, Money Laundering, "Defence Journal" 2001, March.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171691586