Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka w swoim artykule przygląda się sztuce negocjacji w przedsiębiorstwach. Głównym celem analizy jest wskazanie charakterystyka pułapek negocjacyjnych takich jak: pułapka wynikająca z przeświadczenia o wysokich umiejętnościach negocjacji, pułapka wynikająca ze stosowania podczas negocjacji reguły wyższej instancji, pułapka wynikająca z rozpoczynania rozmowy z wysokiego poziomu pierwszej oferty, pułapka wynikająca z zasady sprawiedliwego podziału różnic i pułapka wynikająca ze słowa "jeśli".
Twórcy
- Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
- Bazerman M.H., Neale M.A., Negocjując racjonalnie, PTP, Olsztyn 1997.
- Kennedy G., Negocjator, Studio Emka, Warszawa 1998.
- Kennedy G., Negocjacje: jak osiągnąć nową przewagę negocjacyjną, Business Book, Warszawa 1999.
- Klimczyk-Bryk M., Negocjacje - wiedza czy sztuka, "Marketing w Praktyce" 2001, nr 3.
- Robbins S.P., Zachowania w organizacji, PWE, Warszawa 1998.
- Stalmaszczyk M., Techniki presji psychologicznej w negocjacjach, "Handel zagraniczny dla menedżerów" 1994, z. 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171691902