Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W celu stworzenia realistycznego obrazu sytuacji i tendencji rozwojowych na rynku zaopatrzeniowym musimy zdobyć wiele informacji. Informacje te są różnorodne i stanowią swoistą mozaikę rodzajową wielu istotnych wskazówek dla badającego rynek zaopatrzeniowy. Są one aktualnymi informacjami o rynku i zależnościach między podażą i popytem. Informacje te mogą pochodzić z wielu źródeł, np. z ogólnourzędowych statystyk, instytucji zagranicznych, ze źródeł regionalnych.(fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Podstawy marketingu, praca zbiorowa pod red. Altkorn J., Instytut Marketingu, Kraków, 1992. s. 93.
- Arnolds H.. Heege F. Tussing W., Materialwirtschaft und Einkauf, Praxisorientiertes Lehrbuch, Wiesbaden, Gabler-Verlag, 1990, s. 126.
- Blom F., Bechaffungsmarktforschung, Wiesbaden, Gabler-Verlag, 1982, s. 195.
- Bichler K., Beschaffungs- utul Lagerwirtschaft, Praxisorienlierte Darstellung mit Aufgaben und Lösungen, Wiesbaden, Gabler-Verlag, 1992, s. 53.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171691908