Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Esej porusza kwestie etyczne w cyberprzestrzeni, skupiając się na dynamicznym rozwoju technologii informacyjnych. Autor analizuje, czy wartości etyczne mogą przetrwać i odgrywać kluczową rolę w biznesie internetowym, który jest nierozerwalnie związany z nowoczesnymi narzędziami cyfrowymi. Esej składa się z kilku głównych części, a autor porusza różne aspekty etyki w świeciei internetu. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
128--132
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Zachodniopomorska Szkoła Biznesu -Akademia Nauk Stosowanych, student
Bibliografia
- Langone A., Facebook's Cambridge Analytica Controversy Could Be Big Trouble for the Social Network. Here's What to Know, 20 marzec 2018. https://time.com/5205314/facebook-cambridge-analytica-breach/.
- Bober W. J., Powinność w świecie cyfrowym: etyka komputerowa w świetle współczesnej filozofii moralnej. Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008.
- Chyliński M., Fałszywe wiadomości: antydobra w ekosystemie informacji. Com.press, nr 4 (1) (2018). https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/68060.
- Rutkowska E., Subskrypcja albo śledzenie. Co zrobi Meta, gdy dostanie zakaz reklamy?, 8 listopad 2023.https://www.gazetaprawna.pl/firma-i-prawo/artykuly/9340536,subskrypcja-albo-sledzenie-co-zrobi-meta-gdy-dostanie-zakaz-reklamy.html.
- Keipi T., Näsi M., Oksanen A., Räsänen P., Online hate and harmful content: Cross-national perspectives. First published 2017. T. https://toc.library.ethz.ch/objects/pdf03/z01_978-1
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171692692