Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przy możliwości bezpośredniej identyfikacji producenta przez odbiorców, porażka zawsze szkodzi reputacji przedsiębiorstwa. Im bardziej niespokojny i wrażliwy jest rynek, im jest on bardziej nasycony a także im ostrzejsza rywalizacja trwa na nim między konkurentami, tym większa jest podatność na pogłoski i szybkie rozprzestrzenianie się informacji o porażkach. Przyczyniają się do tego nie tylko odbiorcy, ale także konkurenci. Doświadczenia firm zachodnich wskazują, że chęć ukrycia niepowodzeń jest proporcjonalna do skali przedsiębiorstwa, jego pozycji w branży, znaczenia jakie przedsiębiorstwo przypisuje danemu segmentowi rynku, możliwości zmniejszenia ekonomicznych i społecznych skutków, możliwości i szybkości eliminacji błędów. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171693587