Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem prezentowanego tutaj badania było scharakteryzowanie postaw młodzieży wobec wybranych tematów reklamy społecznej. Interesowało nas przede wszystkim: czy młodzież w swoim otoczeniu dostrzega reklamę społeczną; czy zna hasła reklamy społecznej; czy zastanawia się, czego hasła te dotyczą; jak rozumie cele reklam społecznych; jaki jest jej stosunek do określonej problematyki reklamy społecznej. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
Bibliografia
- Berkowitz E.N., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing, IRWIN, Boston 1989.
- Młynarski S., Przesłanki badań rynkowych i marketingowych, "Marketing i rynek" 1998, nr 12.
- Przybyłowski K., i in., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
- Senyszyn J., Marketing idei, "Marketing I Rynek" 1999, nr 1.
- Szeszycka I., Marketing społecznie odpowiedzialny. W: Marketing 2001, t. II, materiały XI Konferencji Katedr Marketingu, Handlu i Usług Uczelni i Wydziałów Ekonomicznych, Jurata 18-19 września 1998, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 1998.
- Sztucki T., Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Placet, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171694215