PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2002 | nr 4 | 29--34
Tytuł artykułu

Postrzeganie reklamy społecznej przez młodzież

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem prezentowanego tutaj badania było scharakteryzowanie postaw młodzieży wobec wybranych tematów reklamy społecznej. Interesowało nas przede wszystkim: czy młodzież w swoim otoczeniu dostrzega reklamę społeczną; czy zna hasła reklamy społecznej; czy zastanawia się, czego hasła te dotyczą; jak rozumie cele reklam społecznych; jaki jest jej stosunek do określonej problematyki reklamy społecznej. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
29--34
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Gdański
  • Uniwersytet Gdański
Bibliografia
  • Berkowitz E.N., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing, IRWIN, Boston 1989.
  • Młynarski S., Przesłanki badań rynkowych i marketingowych, "Marketing i rynek" 1998, nr 12.
  • Przybyłowski K., i in., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
  • Senyszyn J., Marketing idei, "Marketing I Rynek" 1999, nr 1.
  • Szeszycka I., Marketing społecznie odpowiedzialny. W: Marketing 2001, t. II, materiały XI Konferencji Katedr Marketingu, Handlu i Usług Uczelni i Wydziałów Ekonomicznych, Jurata 18-19 września 1998, Wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 1998.
  • Sztucki T., Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Placet, Warszawa 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171694215

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.