Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Jednym z czynników, które wpływają w sposób decydujący na sukces ekonomiczny przedsiębiorstwa, jest właściwie dobrana reklama. W gospodarce wolnorynkowej stanowi ona stały element walki z konkurencją. Znajomość tej problematyki, a zwłaszcza spraw walki konkurencyjnej i środków obrony przed nieuczciwą reklamą, niezbędna jest także polskim menedżerom i wydawcom materiałów reklamowych. Niniejszy artykuł na przykładzie RFN i Francji przedstawia rozwiązania tych problemów na rynku europejskim. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Uniwersytet Śląski w Katowicach
Bibliografia
- E. Dąbrowski - Nieuczciwe współzawodnictwo. Warszawa 1929, s.40 i nast.
- W. Matysik, Ochrona przed nieuczciwą reklamą PIHZ 1977 s. 23.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171695061