PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 111
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 111
artykuł:
Sytuacja społeczno-ekonomiczna podatnika a udział podatku PIT w płacy brutto w krajach OECD
(
Bischoff A.
), s. 5-17
artykuł:
Rozwój rolnictwa ekologicznego w Polsce
(
Drabarczyk K.
,
Wrzesińska-Kowal J.
), s. 19-31
artykuł:
Wpływ fuzji i przejęć banków w Polsce na wynagrodzenia kadry zarządzającej
(
Folwarski M.
), s. 33-41
artykuł:
Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego
(
Górska-Warsewicz H.
,
Świątkowska M.
), s. 43-60
artykuł:
Postęp w uprawie róż szklarniowych i jego efekty produkcyjno-ekonomiczne na przykładzie wybranego gospodarstwa
(
Jabłońska L.
,
Gunerka L.
,
Leasing K.
), s. 61-70
artykuł:
Konsumencka percepcja nowych technologii stosowanych w produkcji żywności
(
Jeżewska-Zychowicz M.
,
Królak M.
), s. 71-80
artykuł:
Powiązanie kondycji finansowej spółek giełdowych określonej syntetycznym miernikiem atrakcyjności inwestowania (TMAI) z kształtowaniem się kursów ich akcji
(
Juszczyk M.
), s. 81-95
artykuł:
Zmiany dochodowości gospodarstw mlecznych w Polsce i wybranych krajach europejskich należących do Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Mleka w latach 2006-2012
(
Małażewska S.
,
Gajos E.
), s. 97-109
artykuł:
Cykl koniunkturalny w rolnictwie z perspektywy austriackiej szkoły ekonomii
(
Maśniak J.
), s. 111-121
artykuł:
Sytuacja ekonomiczna gospodarstw owczarskich w Polsce
(
Rokicki T.
), s. 123-130
artykuł:
Oferta produktowa jako element marketingu-mix w gospodarstwach agroturystycznych obszarów przyrodniczo cennych województwa lubelskiego
(
Siedlecka A.
), s. 131-142
artykuł:
Młodzi Polacy wobec wyzwań współczesnego rynku - wybrane zachowania i ich determinanty w latach 2004-2014
(
Sowa I.
,
Zrałek J.
), s. 143-159
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z klientem na przykładzie firm sektora piwowarskiego
(
Szamrowski P.
,
Pawlewicz A.
), s. 161-176
artykuł:
Polscy konsumenci wobec globalizacji konsumpcji
(
Włodarczyk K.
), s. 177-191
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.