PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2024
Tom
---
Numer
nr 1 (51)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (51)
artykuł:
Does the Name Matter? Ways of Conducting Communication of Public Relations Agencies with the Public on the Basis of Quantitative-Corpus Research on Language
(
Tworzydło D.
,
Stasiuk-Krajewska K.
,
Szuba P.
), s. 1-20
artykuł:
Final Purchasers' Cooperation with Offerors in Online and Offline Environments
(
Baruk A. I.
), s. 21-52
artykuł:
'About Us' Pages in Online Food Stores
(
Strzębicki D.
), s. 53-68
artykuł:
Gender Equality Plan for Building Employer Branding of a Research Institution
(
Jarosławska-Sobór S.
), s. 69-86
artykuł:
Creating an Innovative Ecosystem for the Development of Unmanned Aviation in Ukraine: Synergy between Science and Industry
(
Bugayko D.
,
Hryhorak M.
,
Smoliar L.
,
Zaporozhets O.
), s. 87-116
artykuł:
Employees of the Future: Expected Competences at the Higher Education Level
(
Mruk-Tomczak D.
,
Jerzyk E.
), s. 117-147
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.