PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Wielopłaszczyznowa współpraca jako szansa rozwoju małych i średnich firm rodzinnych
(
Dębska E.
), s. 5-15
artykuł:
Koncepcja Open Innovation jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Tylżanowski R.
), s. 16-25
artykuł:
Regionalne zróżnicowanie potencjału rozwojowego klastrów żywnościowych w Polsce
(
Figiel S.
,
Kufel J.
,
Kuberska D.
), s. 26-36
artykuł:
Konkurencyjność jednostek samorządu terytorialnego. Wybrane problemy
(
Żbikowski J.
), s. 37-46
artykuł:
Organizacje non-profit jako beneficjenci procesu integracji europejskiej na przykładzie działalności "Fundacji Jagniątków"
(
Wojcieska L.
), s. 47-57
artykuł:
Pilotażowe wdrożenie modelu instytucji i standardów usługi interwencji kryzysowej i poradnictwa specjalistycznego dla osób z niepełnosprawnością jako przykład zasad marketingowego działania w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej
(
Kowalska M.
), s. 58-67
artykuł:
Polskie organizacje pozarządowe jako beneficjenci funduszy europejskich
(
Janoś-Kresło M.
), s. 68-77
artykuł:
Rola mieszkańców w komunikacji marketingowej jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie gminy Tarnowo Podgórne
(
Gnat A.
), s. 78-87
artykuł:
Muzea jako produkt turystyczny. Implikacje wynikające z integracji Polski z Unią Europejską
(
Kasperska E.
), s. 88-99
artykuł:
Dystanse cywilizacyjne w konsumpcji Polaków i ich uwarunkowania w kontekście trendów występujących w Unii Europejskiej
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 100-112
artykuł:
Struktura konsumpcji i jakość życia wielodzietnych gospodarstw domowych
(
Szostek D.
), s. 113-123
artykuł:
Dochód i konsumpcja gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w latach 2004 i 2012
(
Grzega U.
), s. 124-134
artykuł:
Orientacja prokonsumpcyjna versus orientacja ograniczania konsumpcji we współczesnym społeczeństwie
(
Bylok F.
), s. 135-144
artykuł:
System wartości jako czynnik wpływu kulturowego krajów europejskich i alokacji zasobów gospodarstw domowych
(
Sagan A.
,
Smolak-Lozano E.
), s. 145-155
artykuł:
Niedobory konsumpcji w gospodarstwach domowych w ujęciu regionalnym w Polsce
(
Kozera A.
,
Głowicka-Wołoszyn R.
,
Stanisławska J.
), s. 156-166
artykuł:
Wykorzystanie technologii informatycznych w polskich gospodarstwach domowych
(
Grzywińska-Rąpca M.
), s. 167-176
artykuł:
Zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne między grupami społeczno-ekonomicznymi w Polsce
(
Zwiech P.
), s. 177-186
artykuł:
Konsumpcja, oszczędzanie i inwestowanie na poziomie indywidualnym - ujęcie regionalne
(
Stobiecka J.
), s. 187-199
artykuł:
Kierunki zmian preferencji konsumentów w odniesieniu do produktów i detalistów
(
Dybka S.
), s. 200-210
artykuł:
Wyzwania organizacyjne dla funkcji marketingowej i sprzedaży w przedsiębiorstwach międzynarodowych
(
Sobotkiewicz D.
), s. 211-221
artykuł:
Formy i zakres badania opinii studentów w systemie zarządzania szkołą wyższą - w stronę relacji klient - instytucja
(
Wiktor J. W.
), s. 222-231
artykuł:
Płeć psychologiczna konsumentów a preferowane metody komunikacji rynkowej
(
Kozielski R.
), s. 232-242
artykuł:
Repozycjonowanie jako strategiczna reakcja przedsiębiorstwa na zmiany zachowań nabywców w zintegrowanej przestrzeni europejskiej
(
Andruszkiewicz K.
), s. 243-251
artykuł:
Zarządzanie systemem CSR w przedsiębiorstwie branży mięsnej reakcją na nowe trendy w zachowaniach konsumentów
(
Grzybek M.
,
Szopiński W.
), s. 252-262
artykuł:
Greenwashing in Companies Activity - Causes of Use and Efficacy
(
Hernik J.
), s. 263-275
artykuł:
Płeć, gender i marketing a zachowania konsumentów w ujęciu kulturowym
(
Małysa-Kaleta A.
), s. 276-285
artykuł:
Obszary Społecznie Odpowiedzialnego Biznesu. Uwarunkowania zachowań polskich konsumentów
(
Zgoda Z.
), s. 286-295
artykuł:
Wpływ konsumentów na rozwój społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
(
Mazur-Wierzbicka E.
), s. 296-306
artykuł:
Konsument w dobie mediów społecznościowych - wyzwania i ograniczenia dla organizacji
(
Łaszkiewicz A.
), s. 307-316
artykuł:
Postawy pokolenia Y wobec działań reklamowych przedsiębiorstw
(
de Pourbaix P.
), s. 317-327
artykuł:
Gry miejskie oparte na lokalizacji jako sposób promocji miasta
(
Mazurkiewicz B.
), s. 328-336
artykuł:
Strategie działania przedsiębiorstw na rynku produktów luksusowych. Wybrane aspekty
(
Grzesiuk A.
), s. 337-346
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.