PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5
artykuł:
Kompozycja price-mix w marketingowych strategiach rozwoju miast i regionów - cz. 1
(
Szromnik A.
), s. 2-9
artykuł:
O systemowym podejściu do marketingu. W sześćdziesiątą rocznicę opublikowania książki W. Aldersona Marketing Behavior and Executive Action (1957)
(
Kamiński J.
), s. 10-21
artykuł:
Witryna WWW jako narzędzie kreowania relacji w organizacjach pożytku publicznego
(
Oliński M.
,
Szamrowski P.
), s. 22-34
artykuł:
Opinie a oczekiwania nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych
(
Białoskurski S.
), s. 35-40
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.