PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Konsumpcja i Rozwój
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Konsumpcja - ewolucja ról i znaczeń
(
Kramer J.
), s. 5-15
artykuł:
Związki konsumpcji z rozwojem społeczno-gospodarczym
(
Mruk H.
), s. 16-25
artykuł:
Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 26-37
artykuł:
Konsument a triada : właściciel - przedsiębiorca - menedżer w teorii przedsiębiorstw
(
Noga A.
), s. 38-46
artykuł:
Postmodernistyczna kultura konsumpcyjna w kształtowaniu popytu i stylów życia współczesnego konsumenta
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 47-57
artykuł:
Rola konsumentów w realizacji koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
(
Czubała A.
), s. 58-66
artykuł:
Modele strukturalne w analizie zachowań konsumenta - ewolucja podejść
(
Sagan A.
), s. 67-76
artykuł:
Market Segmentation Based on Consumers' Cognitive - Motivational Structures
(
Kaciak E.
), s. 77-92
artykuł:
Hierarchia uznawanych wartości jako czynnik kreujący popyt i konsumpcję
(
Kusińska A.
), s. 93-107
artykuł:
Innowacyjność konsumentów wobec produktów żywnościowych jako warunek rozwoju rynku żywności
(
Gutkowska K.
), s. 108-119
artykuł:
Przestrzenne mierniki jakości zamieszkiwania w Polsce : wybór i ocena w świetle badań
(
Stachura E.
), s. 120-134
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.