PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
z. 161
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 161
artykuł:
Kreatywność a innowacyjność organizacji. Otwarte innowacje jako przejaw współkreatywności
(
Sopińska A.
), s. 11-27
artykuł:
Klasyczne modele twórczości organizacyjnej. Implikacje dla tworzenia i przechwytywania wartości
(
Bratnicka-Myśliwiec K.
,
Dyduch W.
,
Bratnicki M.
), s. 29-39
artykuł:
Proinnowacyjne kompetencje polskich menadżerów
(
Juchnowicz M.
,
Kinowska H.
), s. 41-54
artykuł:
W poszukiwaniu organizacyjnych przestrzeni kreatywności
(
Pachura P.
), s. 55-65
artykuł:
Ku dojrzałości cyfrowej organizacji inteligentnych
(
Adamczewski P.
), s. 67-79
artykuł:
Inteligencja organizacji w erze IR 4.0
(
Adamik A.
), s. 81-97
artykuł:
Państwo i rynek w warunkach rewolucji cyfrowej i przesilenia cywilizacyjnego
(
Mączyńska E.
), s. 99-109
artykuł:
Różnice indywidualne w kreatywnym zespole jako źródło ryzyka personalnego
(
Lipka A.
), s. 111-122
artykuł:
Motywowanie pracowników do zachowań kreatywnych - perspektywa kadry menadżerskiej
(
Moczydłowska J. M.
), s. 123-132
artykuł:
Czynniki determinujące kreatywne środowisko w uniwersytecie
(
Bugaj J. M.
,
Szarucki M.
), s. 133-145
artykuł:
Identyfikacja obszarów procesu współkreowania wartości w kontekście relacji B2C z perspektywy klienta
(
Bartkowiak P.
), s. 147-161
artykuł:
Znaczenie badań przedsiębiorczości imigrantów dla nauk o zarządzaniu
(
Glinka B.
), s. 163-174
artykuł:
Kompetencje kreatywne społeczności wirtualnych w crowdsourcingu
(
Lenart-Gansiniec R.
), s. 175-186
artykuł:
Kreatywność i twórcze współdziałanie w sektorze turystycznym
(
Wójcik D.
,
Czernek K.
), s. 187-197
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.