PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Consumer Behavior and Marketing Strategies of Companies in the European Market
Czasopismo
Scientific Publications / University of Economics in Katowice
Rocznik
2010
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Consumer Behavior and Marketing Strategies of Companies in the European Market
artykuł:
Consumer financial behavior : case study of Poland
(
Smyczek S.
), s. 11-26
artykuł:
Expenditures of private housholds in selected European countries
(
Zängler T. W.
), s. 27-42
artykuł:
Building relationship on healthcare market : Polish patient perspective
(
Matysiewicz J.
), s. 43-59
artykuł:
Contribution of Romanian product and company brands to the creation and development of Romanias's country brand
(
Angheluţă A. V.
,
Zaharia R.
), s. 63-82
artykuł:
Review and conceptualization of commodity branding
(
Larsen F.
), s. 83-99
artykuł:
Communication strategy and effects of nudity in advertising in Serbia
(
Ognjanov G.
,
Dianoux C.
,
Linhart Z.
), s. 101-118
artykuł:
Internationalisation and networkig as drivers of value innovation and competitive advantage : empirical evidence for Polish firms
(
Szymura-Tyc M.
), s. 121-135
artykuł:
Motives, modes and longevity of German FDI in Poland
(
Glowik M.
,
Smyczek S.
), s. 136-158
artykuł:
Katowice Special Economic Zone CO : investor acquiring and supporting institution
(
Ciepły Ł.
), s. 159-169
artykuł:
Role of foreign Private Equity investments in development of Polish companies on example of Stomil Sanok SA
(
Gola J.
), s. 171-189
artykuł:
Foreign market entry strategies on the basis of Mokate company
(
Mokrysz A.
), s. 191-207
artykuł:
Corporate social responsibility : new strategic tool for penetration and action in European market
(
Olteanu V.
,
Stancu A.
), s. 211-228
artykuł:
New trends in distribution on FMCG market : case study Romanian
(
Balan C.
), s. 229-249
artykuł:
Recent trends on the higher education market in Hungary
(
Papp J.
), s. 247-257
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.