PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
nr 14
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 14
artykuł:
Szara strefa na rynku pracy na obszarach wiejskich w Polsce. Przyczynek do dyskusji
(
Bieniek-Majka M.
), s. 7-22
artykuł:
Zarządzanie jakością w sferze szkolnictwa wyższego z wykorzystaniem norm serii ISO
(
Czakowski D.
), s. 23-32
artykuł:
Typ biologiczny jako predyktor objaśniający postawy oszczędnościowe gospodarstw domowych w Polsce
(
Idziak E.
), s. 33-39
artykuł:
Wspólna Polityka Rolna UE: ewolucja mechanizmów i instrumentów
(
Gudz P.
,
Jankowski R.
), s. 41-56
artykuł:
Using Internet Marketing Tools in the Management of Educational Projects for the Development of Human Potential (Education for Adults)
(
Nechayeva I.
,
Borysenko O.
,
Onufriienko N.
), s. 57-70
artykuł:
The Role and Place of Small Business in the Modern Market of Photo Services
(
Nechayeva I.
,
Dvoyakovsky I.
), s. 71-82
artykuł:
Wzrost zadłużenia jako jedna z konsekwencji pandemii zapoczątkowanej w 2020 roku
(
Polak E.
,
Polak W.
), s. 83-91
artykuł:
Community Funds: "What is the Role of the Community Support Frameworks in the Growth and Development of Portugal?"
(
Piñeiro Filipe M.
,
Miguel V.
), s. 93-106
artykuł:
Study of COVID-19 Impact on Organization Development in the Field of Trade
(
Teslenok I.
,
Pavlova K.
), s. 107-114
artykuł:
Metody uszczelniania podatku VAT w Polsce
(
Chrześcijańska J.
), s. 117-130
artykuł:
Analiza wybranych modeli polityki socjalnej na przykładzie Szwecji, Wielkiej Brytanii oraz Niemiec
(
Kiedrowicz W.
,
Gawrysiak M.
), s. 131-142
artykuł:
Przepisy Unii Europejskiej dotyczące bezpieczeństwa żywności wobec nieuczciwych praktyk producentów na przykładzie miodu
(
Koebsch K.
,
Konieczna D.
), s. 143-156
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.