PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 525 Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 525 Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych
artykuł:
Triangulacja w badaniach jakościowych
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 11-20
artykuł:
"Osobliwości nauk społecznych" a rygor metodologiczny badań marketingowych
(
Wiktor J. W.
), s. 21-31
artykuł:
Innowacyjność usług badawczych w Polsce a ich efektywność dla klientów
(
Nowacki R.
), s. 32-44
artykuł:
Podejście ESM w badaniach przebiegu życia konsumenta
(
Sagan A.
), s. 45-57
artykuł:
Zastosowanie analizy skupień w segmentacji użytkowników bankowości elektronicznej
(
Maciejewski G.
), s. 58-67
artykuł:
Zastosowanie modelowania ścieżkowego w badaniu konsumpcji kolaboratywnej
(
Szymańska A. I.
), s. 68-82
artykuł:
Przewidywanie zachowań konsumentów za pomocą analizy scoringowej
(
Trojanowski M.
), s. 83-95
artykuł:
Wykorzystanie metodyki tzw. Lejka paradygmatu do analizy wiedzy na temat konsumpcji kolaboratywnej i jej uwarunkowań
(
Małecka A.
,
Mitręga M.
), s. 96-104
artykuł:
Wykorzystanie analizy czynnikowej do oceny wielowymiarowości uwarunkowań skłonności do mitygowania innych konsumentów jako formy zachowań obywatelskich
(
Mitręga M.
,
Dewalska-Opitek A.
), s. 105-119
artykuł:
Zjawisko "luki czasowej" pomiędzy zmianami indeksów satysfakcji pracowników a klientów
(
Skowron Ł.
,
Skowron S.
,
Gąsior M.
), s. 120-131
artykuł:
Kryterium płci w modelowaniu procesów budowania satysfakcji klienta
(
Gąsior M.
,
Skowron Ł.
), s. 132-141
artykuł:
Metodyczne aspekty badań mechanizmów decyzji konsumenckich w oparciu o wieloatrybutowy model postaw i dwuprocesualny model przetwarzania informacji
(
Trzebiński W.
), s. 142-156
artykuł:
Wykorzystanie marek rzeczywistych i fikcyjnych w eksperymentach na temat humoru w reklamie
(
Karpińska-Krakowiak M.
), s. 157-166
artykuł:
Wykorzystanie metody Propensity Score Matching w badaniach typu desk research
(
Błoński K.
,
Putek-Szeląg E.
), s. 167-175
artykuł:
Koncepcja siły i asymetrii siły w relacjach business-to-business w świetle wyników analizy bibliometrycznej
(
Siemieniako D.
,
Glińska E.
,
Mitręga M.
), s. 176-187
artykuł:
Empiryczna ocena ekwiwalencji wyników badań - uwagi metodyczne i próba implementacji
(
Jaciow M.
), s. 188-196
artykuł:
Zastosowanie neuroobrazowania w badaniach konsumentów - możliwości i ograniczenia
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), s. 197-210
artykuł:
Analiza obszarów zainteresowania w oparciu o badania eyetrackingowe na przykładzie produktów marek własnych i producenckich
(
Garczarek-Bąk U.
,
Disterheft A.
), s. 211-226
artykuł:
Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye trackin
(
Gębarowski M.
), s. 227-236
artykuł:
Wykorzystanie metod badań jakościowych w identyfikacji postaw młodych konsumentów wobec marek nostalgicznych
(
Grębosz-Krawczyk M.
,
Siuda D.
), s. 237-247
artykuł:
Obserwacja jako metoda badania wybranych aspektów zachowań nabywców w sklepach wielkopowierzchniowych
(
Szymańska K.
), s. 248-257
artykuł:
Metoda etnografii wirtualnej w badaniu społeczności marek
(
Siuda D.
,
Grębosz-Krawczyk M.
), s. 258-271
artykuł:
Grywalizacja jako metoda zwiększenia skuteczności jakościowych badań rynku
(
Ścibor-Rylski M.
), s. 272-283
artykuł:
Studium przypadku jako metoda badania relacji międzyorganizacyjnych w marketingowym procesie budowania marki terytorium w oparciu o kulturę - koncepcja badań
(
Rudolf W.
,
Krawiec W.
,
Szymańska K.
), s. 284-293
artykuł:
Projekt zastosowania metody studium przypadku w nauczaniu budowania marki
(
Tarczydło B.
), s. 294-303
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.