PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Oeconomica Posnaniensia
Rocznik
2014
Tom
2
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Turystyka w procesie internacjonalizacji miast
(
Zmyślony P.
), s. 7-27
artykuł:
Znaczenie logo miast w rozpoznawalności miejsca docelowego
(
Walas B.
), s. 28-40
artykuł:
Odległość od centrum miasta jako determinanta cen usług hotelowych
(
Napierała T.
,
Adamiak M.
), s. 41-54
artykuł:
Innowacje w turystyce miejskiej oraz determinanty ich rozwoju
(
Czernek K.
), s. 55-79
artykuł:
Transport w turystyce wobec szczytu wydobycia ropy naftowej
(
Igliński H.
), s. 80-102
artykuł:
Identyfikacja sieci powiązań w miejskiej turystyce biznesowej
(
Zmyślony P.
,
Leszczyński G.
), s. 103-120
artykuł:
Wpływ organizacji imprez sportowych na rozwój turystyki miejskiej na przykładzie turniejów tenisowych
(
Piechota N.
), s. 121-135
artykuł:
Portale zakupów grupowych jako narzędzie promocji turystyki miejskiej w formie city break
(
Szymkowiak A.
), s. 136-153
artykuł:
Zachowania i preferencje turystów zagranicznych korzystających z usług przewodników w Poznaniu w latach 2011-2013
(
Rohrscheidt A. M. v.
), s. 154-178
artykuł:
Wyższa uczelnia jako podmiot na miejskim rynku spotkań. Przykład Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
(
Górecka S.
), s. 179-195
artykuł:
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa w Internecie na przykładzie Międzynarodowych Targów Poznańskich
(
Markiewicz E.
,
Resiak-Urbanowicz M.
), s. 196-216
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.