PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Informatyka i Ekonometria
Rocznik
2015
Tom
1
Numer
nr 216
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 216
artykuł:
Podejście kontekstowe w rozwoju zintegrowanych systemów informatycznych
(
Abramek E.
), s. 11-25
artykuł:
Analiza kontekstu zachowań e-klientów w zależności od dynamiki zmian w nawigacji internetowej względem przeprowadzanych akcji marketingowych
(
Dziczkowski G.
,
Juszczuk P.
), s. 26-36
artykuł:
Dynamika zmian wybranych indeksów w zależności od kontekstu wynikającego z analizy fundamentalnej
(
Juszczuk P.
,
Dziczkowski G.
), s. 37-49
artykuł:
Kontekst w badaniach Internetu: znaczenie praktyczne dla komunikacji marketingowej
(
Grabarczyk-Tokaj M.
), s. 50-58
artykuł:
Rola kontekstu w modelach zarządzania zaufaniem systemów wieloagentowych
(
Klement M.
), s. 59-68
artykuł:
Konfiguratory produktów jako środowiska kontekstu decyzyjnego
(
Pańkowska M.
), s. 69-82
artykuł:
Reklama kontekstowa
(
Strzelecki A.
), s. 83-93
artykuł:
Rola portali informacyjnych w wyszukiwaniu informacji i pozyskiwaniu wiedzy w kontekście systemów e-zdrowia
(
Sołtysik-Piorunkiewicz A.
,
Furmankiewicz M.
,
Ziuziański P.
), s. 94-105
artykuł:
Spersonalizowany kokpit menedżerski jako przykład podejścia kontekstowego w zarządzaniu wiedzą
(
Sołtysik-Piorunkiewicz A.
,
Furmankiewicz M.
,
Ziuziański P.
), s. 106-117
artykuł:
Podejście kontekstowe w zarządzaniu projektami
(
Świętoniowska J.
), s. 118-134
artykuł:
Rola kontekstu w procesie nauczania i projektowania materiałów edukacyjnych w środowisku on-line
(
Wójcik J.
), s. 135-149
artykuł:
Kontekst dziedzinowy w systemach z bazą wiedzy
(
Zadora P.
), s. 150-159
artykuł:
Modelowanie kontekstowej wiedzy o użytkowniku przy wykorzystaniu języków opisu ontologii
(
Żytniewski M.
), s. 160-169
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.