PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 11 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 11 (CD)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w zarządzaniu łańcuchami dostaw
(
Baraniecka A.
,
Zięba-Szewczyk S.
), s. 4-14
artykuł:
Ekoefektywne tworzenie wartości produktu jako przejaw CSR
(
Baum R.
), s. 15-28
artykuł:
Wykorzystanie instrumentów CSR w wybranych przedsiębiorstwach - próba oceny
(
Bieńkowska B.
,
Pochopień P.
), s. 29-39
artykuł:
Innowacje społecznie odpowiedzialne, społeczna odpowiedzialność biznesu - wyzwania, dylematy, trendy
(
Borowska-Żywno A.
), s. 40-48
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność podmiotów gospodarczych turystyki - perspektywa ekonomii
(
Brojak-Trzaskowska M.
), s. 49-58
artykuł:
Rozkład inwersji w analizie poprawności ocen eksperckich na przykładzie branży modowej
(
Czekała M.
,
Bukietyńska A.
,
Gurak M.
), s. 59-72
artykuł:
Zielone miejsca pracy w perspektywie CSR
(
Demków K.
,
Sulich A.
), s. 73-84
artykuł:
Zachowania seniorów jako uczestników Targów Seniora w perspektywie społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Dołhasz M.
,
Proszowska A.
), s. 85-98
artykuł:
CSR w tworzeniu wartości dla konsumentów w marketingu przedsiębiorstw handlowych
(
Drzazga M.
,
Janeczek U.
), s. 99-109
artykuł:
Wizerunek marki a proces podejmowania decyzji przez konsumentów
(
Dziwulski J.
), s. 110-119
artykuł:
Rola własności intelektualnej w budowaniu konkurencyjności przedsiębiorstwa
(
Eder-Hartwich A.
), s. 120-130
artykuł:
Ograniczenia wykorzystania CSR w przedsiębiorstwach handlowych
(
Figiel A.
), s. 131-143
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu z perspektywy mikrofinansów
(
Fila J.
), s. 144-154
artykuł:
Partnerstwo prywatno-społeczne na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego z perspektywy przedsiębiorstw sektora TSL
(
Gądek-Hawlena T.
), s. 155-169
artykuł:
Zielone miejsca pracy - element przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora odnawialnych źródeł energii
(
Grudziński A.
,
Sulich A.
), s. 170-180
artykuł:
Informacja relewantantna w raportach niefinansowych
(
Iwasieczko B.
), s. 181-190
artykuł:
Sektor małych i średnich przedsiębiorstw a społeczna odpowiedzialność biznesu : raport z badań własnych przeprowadzonych w gminie rolniczej
(
Kamosiński S.
), s. 191-201
artykuł:
Sytuacja kobiet, a zarządzanie różnorodnością jako przejaw praktyki CSR przedsiębiorstwie
(
Kaźmierczak J.
), s. 202-212
artykuł:
Czynniki wpływające na zarządzanie społecznie odpowiedzialne w praktyce małych i średnich przedsiębiorstw
(
Kaźmierczak M.
), s. 213-222
artykuł:
Pomiar dokonań CSR małych i średnich przedsiębiorstw w badaniach empirycznych
(
Kościelniak H.
,
Brendzel-Skowera K.
), s. 223-231
artykuł:
Przesłanki stosowania CSR w działaniach marketingowych zakładów leczniczych
(
Krukowska-Miler A.
), s. 232-243
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w kształceniu zawodowym
(
Kubiak K.
), s. 244-255
artykuł:
Inwestowanie odpowiedzialne społecznie a inwestorzy instytucjonalni
(
Łukasik-Morawska E.
), s. 256-265
artykuł:
Źródła złożoności modeli biznesowych przedsiębiorstw kreowane przez innowacje społeczne
(
Malara Z.
,
Kroik J.
), s. 266-276
artykuł:
Europejski rynek inwestycji społecznie odpowiedzialnych
(
Mikołajek-Gocejna M.
), s. 277-289
artykuł:
Przedsiębiorstwa i organizacje non-profit : poziom zaawansowania współpracy a postrzegane korzyści
(
Mirońska D.
), s. 290-299
artykuł:
Wykorzystanie potencjału CSR w zarządzaniu sytuacją kryzysową organizacji
(
Miszczak M.
), s. 300-310
artykuł:
Dobre praktyki społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce
(
Niewierko M.
), s. 311-321
artykuł:
Rozwój raportowania niefinansowego w Polsce przed wprowadzeniem wymogów dyrektywy 2014/95/UE
(
Obłoza M.
), s. 322-336
artykuł:
Wyniki finansowe a działania społecznie odpowiedzialne współczesnych przedsiębiorstw
(
Olejniczak-Szuster K.
), s. 337-347
artykuł:
CSR w oczach Milenialsów
(
Opolska-Bielańska A.
), s. 348-356
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw i jej wpływ na akceptację ceny przez konsumentów
(
Pawlak-Kołodziejska K.
), s. 357-368
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu - trudności z implementacją w Polsce
(
Pawnik W.
), s. 369-378
artykuł:
Ekonomia postwzrostu wobec koncepcji CSR
(
Pogonowska B.
), s. 379-388
artykuł:
Niepewność zatrudnienia na współczesnym rynku pracy a społeczna odpowiedzialność biznesu
(
Potasińska A.
), s. 389-396
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu liderów rynku logistycznego
(
Przybylska E.
), s. 397-408
artykuł:
Zaufanie konsumenckie w aspekcie koncepcji CSR
(
Radziszewska A.
), s. 409-418
artykuł:
Catering zdrowej żywności jako przejaw społecznej odpowiedzialności firm gastronomicznych, a dochody ich klientów
(
Rowiecka J.
), s. 419-428
artykuł:
Identyfikacja głównych barier w rozpoznaniu społecznie nieodpowiedzialnego przedsiębiorstwa
(
Sokołowska-Durkalec A.
), s. 429-438
artykuł:
Motywy działalności pomorskich przedsiębiorstw przedstawianych jako proekologiczne
(
Straczewska I.
), s. 439-451
artykuł:
Zrównoważona uprawa i pozyskiwanie kory dębu korkowego a jego przetwórstwo i wykorzystanie
(
Swiatkiewicz O.
), s. 452-461
artykuł:
Kreowanie wartości w działaniach społecznie odpowiedzialnych dla pracowników - studium przypadku
(
Szarek M.
,
Pachciarek H.
), s. 462-471
artykuł:
Zielone marnotrawstwo w podejściu Green Lean na wybranych przykładach
(
Szymańska-Brałkowska M.
,
Malinowska E.
), s. 472-481
artykuł:
RODO a społeczna odpowiedzialność biznesu
(
Waćkowski K.
,
Szomański B.
,
Chmielewski J. M.
), s. 482-493
artykuł:
Przykładowe działania armatorów w obszarze CSR
(
Wagner N.
), s. 494-505
artykuł:
Stanowisko Unii Europejskiej wobec społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Walenia A.
), s. 506-517
artykuł:
CSR jako źródło dobrych praktyk organizacyjnych w zapobieganiu mobbingowi
(
Wilk A.
), s. 518-527
artykuł:
Wybrane aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach logistycznych - międzysektorowa analiza aktualnych problemów
(
Witkowski K.
,
Kurowski M.
), s. 528-541
artykuł:
Ekonomia wobec zróżnicowania aksjologicznego zjawisk gospodarczych
(
Zboroń H.
), s. 542-551
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.