PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Konsumpcja i Rozwój
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 2 (11)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (11)
artykuł:
Niewidzialny stolik - konsumpcja odczarowana
(
Goszczyński W.
), s. 3-21
artykuł:
Wykorzystywanie innowacyjnych urządzeń w domu/mieszkaniu i proekologiczne zachowania konsumentów
(
Stachura E.
), s. 22-36
artykuł:
Zmiany w poziomie życia ludności Polski
(
Majka A.
), s. 37-50
artykuł:
Wymiar subiektywizmu w badaniach oceny dobrobytu i jakości życia
(
Kasprzyk B.
), s. 51-60
artykuł:
Sytuacja materialna a konsumpcja gospodarstw domowych ludzi młodych w Polsce
(
Wałęga A.
), s. 61-73
artykuł:
Are There Any Limits of Consumerism in the Contemporary World?
(
Bylok F.
), s. 74-87
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji naukowej "Forum Marketingu". Anatomia sukcesu rynkowego: marketing czy innowacje?
(
Nowacki R.
), s. 95-96
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.