PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 6
artykuł:
Kiedy powstał marketing?
(
Kamiński J.
), s. 2-9
artykuł:
Jakość usług z perspektywy klienta : przegląd metod badawczych
(
Mirońska D.
), s. 10-16
artykuł:
Zgodność obrazu siebie i wizerunku konsumenta - wartość predykcyjna różnych metod pomiaru kongruencji
(
Gorbaniuk O.
,
Stachoń-Wójcik M.
), s. 17-26
artykuł:
Wyjściowe definiowanie wartości ekspozycji marki w marketingu sportowym
(
Michalczyk L.
), s. 27-32
artykuł:
Kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie euro - z doświadczeń Słowacji
(
Żbikowska A.
), s. 33-37
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.