PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 2(4)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2(4)
artykuł:
Customer Perceived Value Towards Convenience Stores in Malaysia : the Influence on Customer Satisfaction, Loyalty and Retention
(
Animashaun A.
,
Tunkarimu T. I.
,
Dastane O.
), s. 4-27
artykuł:
Exploring the Multi-Sensory Based Memorable Tourism Experiences : a Study of Adam&Eve Hotel in Turkey
(
Guzel O.
,
Dortyol T.
), s. 28-39
artykuł:
Economic Analysis of Charitable Donations
(
Kang M. Y.
,
Park B.
,
Lee S.
,
Kim J.
,
Allenby G.
), s. 40-57
artykuł:
Effects of Motivating to Sustain Commitment of the Sales Professionals
(
Guha S.
), s. 58-74
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.