PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2024
Tom
---
Numer
nr 2 (52)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (52)
artykuł:
How New Digital-Based Service Offers Change Consumer Practices: a Theory of Social Practise (TSP) Approach
(
Kłeczek R.
,
Pluta-Olearnik M.
,
Pukas A.
), s. 1-24
artykuł:
Three Root Causes for the Impasse in Reputation Measuremant for Higher Education Institutions
(
Redler J.
,
Morschheuser P.
), s. 26-45
artykuł:
Emotional Determinants of Snack Consumption by Polish Consumers
(
Jerzyk E.
,
Kaczmarek M.
,
Mruk-Tomczak D.
,
Gluza N.
), s. 46-67
artykuł:
Responsible Innovation in E-Health Care: Empowering Patients with Emerging Technologies
(
Trzmielak D. M.
,
Lipka-Matusiak I.
,
Oftedal E.
), s. 68-87
artykuł:
Prestige in Partnership: a Case Study in Leveraging University Excellence to Elevate Brand Success
(
Walaszczyk L.
), s. 88-104
artykuł:
Studying Consumer Emotions and Purchase Preferences in a Virtual Reality Environment: a Bibliometric Analysis
(
Biercewicz K.
,
Włodarczyk K.
,
Wiścicka-Fernando M.
), s. 105-128
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.