PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 1 (27)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (27)
artykuł:
Zarządzanie siecią organizacyjną - nowa jakość w strategicznym zarządzaniu jednostkami badawczo-rozwojowymi
(
Bilecka J.
), s. 1-24
artykuł:
Komunikacja wizualna w kampaniach Public Relations
(
Jakus D.
), s. 25-36
artykuł:
Kształtowanie relacji i ich wartości dla interesariuszy przez instytucję naukowo-badawczą
(
Sojkin B.
,
Michalak S.
), s. 37-56
artykuł:
Marketing mobilny w budowaniu wartości dla pokolenia Y na rynku turystycznym
(
Spyra Z.
,
Witczak O.
), s. 57-80
artykuł:
Kompetencje kognitywne kadry zarządzającej w warunkach czwartej rewolucji przemysłowej
(
Białoń L.
,
Werner K.
), s. 81-106
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.