PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 39 T.2 Zarządzanie
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 39 T.2 Zarządzanie
artykuł:
Rozważania o współczesnych problemach marketingu
(
Mantura W.
), s. 11-23
artykuł:
Rutyny współtworzenia wartości z klientem - konceptualizacja i pomiar
(
Mitręga M.
,
Laskowska-Witek J.
), s. 25-36
artykuł:
Wpływ innowacji na kreowanie wartości dla klienta
(
Zupok S.
), s. 37-47
artykuł:
Zarządzanie kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie w kontekście rozwoju klasy kreatywnej
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 49-60
artykuł:
Motywacja pracowników a satysfakcja klientów : ujęcie empiryczne z perspektywy dwóch sektorów gospodarczych
(
Gąsior M.
), s. 61-74
artykuł:
Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w praktyce przedsiębiorstw - wybrane problemy
(
Karpińska-Krakowiak M.
), s. 75-87
artykuł:
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego prowadzących sprzedaż wielokanałową
(
Drzazga M.
), s. 89-98
artykuł:
Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji
(
Grębosz M.
,
Otto J.
), s. 99-111
artykuł:
Funkcjonalność narzędzi Google w search engine marketingu
(
Hauke K.
), s. 113-125
artykuł:
Modele PLS-PM i ich zastosowania w predykcji i wyjaśnianiu zjawisk ekonomicznych
(
Sagan A.
), s. 127-138
artykuł:
Konsumpcja kolaboratywna - wyzwania pomiarowe i menedżerskie w kontekście tzw. ride sharing
(
Małecka A.
,
Mitręga M.
), s. 139-150
artykuł:
Źródła sukcesu rynkowego - model teoretyczny i weryfikacja empiryczna
(
Kozielski R.
), s. 153-165
artykuł:
Rola partnerstw biznes - nauka w procesie transferu technologii
(
Howaniec H.
,
Okrzesik O.
), s. 167-179
artykuł:
CD Niwa jako platforma współpracy biznesu i nauki
(
Krawczyk H.
,
Dziubich K.
,
Krawczyk-Bryłka B.
), s. 181-193
artykuł:
Budowanie zaufania organizacyjnego w przedsiębiorstwie
(
Józefowicz B.
), s. 195-206
artykuł:
Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem jako proces doskonalenia biznesu
(
Kaczmarczyk S.
), s. 207-220
artykuł:
Marketing zintegrowany w sieciach organizacyjnych
(
Skowron S.
), s. 221-233
artykuł:
Kreacja i transfer wiedzy w sieciach organizacji usług profesjonalnych
(
Smyczek S.
), s. 235-247
artykuł:
Miejsce zarządzania relacjami z klientami (CRM) w zarządzaniu działalnością marketingową w przedsiębiorstwie
(
Bojanowska A.
), s. 249-260
artykuł:
Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości
(
Berger M.
,
Mitręga M.
), s. 261-272
artykuł:
Percepcja jakości usług zdrowotnych w ujęciu relacyjnym
(
Zieliński G.
), s. 273-283
artykuł:
Morfologia więzi relacyjnych w instytucjach służby zdrowia
(
Nowakowska E.
), s. 285-297
artykuł:
Grywalizacja w zarządzaniu relacjami z klientami w usługach sportowo-rekreacyjnych
(
Widawska-Stanisz A.
), s. 299-311
artykuł:
Targi gospodarcze w dobie marketingu doświadczeń
(
Proszowska A.
), s. 313-326
artykuł:
Wykorzystanie nowych technologii w komunikacji marketingowej ośrodków opieki zdrowotnej w Polsce
(
Całka A.
), s. 327-337
artykuł:
Inbound marketing w budowaniu wizerunku marki w sieci : studium przypadku
(
Tarczydło B.
), s. 339-352
artykuł:
Rozwój i znaczenie marki własnej
(
Kowalska M.
), s. 353-365
artykuł:
Modele SEM w badaniach motywacji pracowników
(
Skowron Ł.
), s. 367-380
artykuł:
Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych
(
Grzybowska-Brzezińska M.
), s. 381-392
artykuł:
Koncepcja wartości w relacjach pracownik - organizacja
(
Rudawska E.
), s. 393-405
artykuł:
Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa
(
Frąckiewicz E.
), s. 407-419
artykuł:
Strategie marketingowe polskich marek modowych w kontekście ekspansji na rynki zagraniczne
(
Mróz-Gorgoń B.
), s. 421-433
artykuł:
Działania oferentów produktów spożywczych (nie)oczekiwane przez nabywców
(
Baruk A. I.
), s. 435-446
artykuł:
Postrzeganie wybranych elementów marketingowej jakości produktów regionalnych i tradycyjnych
(
Iwanicka A.
), s. 447-458
artykuł:
Konsument multikanałowy - przyczyny i implikacje zjawiska
(
Lipowski M.
), s. 459-469
artykuł:
Efekt ROPO w procesie zakupowym młodych konsumentów
(
Wyrwisz J.
,
Panek A.
), s. 471-482
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.