PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
nr 145
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 145
artykuł:
Korzyści wynikające ze współpracy instytucji edukacyjnych z przedsiębiorswami
(
Pluta-Olearnik M.
,
Góra J.
), s. 9-24
artykuł:
Kluczowe czynniki sukcesu a stosowanie koncepcji CRM przez autoryzowanych dealerów samochodów osobowych
(
Nogalski B.
,
Machel W.
), s. 25-34
artykuł:
Innowacyjne przedsiebiorstwo turystyczne oparte na wiedzy
(
Januszewska M.
,
Nawrocka E.
), s. 35-47
artykuł:
Zagrożenia w fazie przedsprzedażowej w cyklu aktywności nabywcy - pacjenta w internecie
(
Mackiewicz H.
), s. 48-57
artykuł:
Usługodawca między pracodawcą a klientem
(
Gnusowski M.
), s. 58-70
artykuł:
Organizacja multiusługowa
(
Panasiuk A.
), s. 73-82
artykuł:
Zarządzanie marketingowe w instytucjach kultury w dobie wirtualizacji życia społecznego
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 83-96
artykuł:
Zastosowanie sprzedaży przez internet w firmach ubezpieczeniowych
(
Czaplewski M.
), s. 97-108
artykuł:
W posukiwaniu nowego paradygmatu zarządzania przedsiębiorstwami bankowymi
(
Flejterski S.
), s. 109-121
artykuł:
Ingracjacja jako źródło nieetycznych postaw pracowników organizacji usługowych : próba zarysowania obszaru badawczego na przykładzie marketingu relacyjnego
(
Wolska G.
), s. 122-129
artykuł:
Doświadczenie - nowy paradygmat marketingu
(
Boguszewicz-Kreft M.
), s. 130-140
artykuł:
Zarządzanie prez jakość jako podstawa procesu usługowienia przedsiebiorstwa handlu detalicznego
(
Dobski P.
), s. 141-154
artykuł:
Offshoring jako nowoczesna forma świadczenia usług w skali międzynarodowej
(
Majchrzak M.
), s. 155-164
artykuł:
Zasoby ludzkie jako jeden z czynników determinujących innowacyjność przedsiębiorstw usługowych
(
Tokarz A.
), s. 165-174
artykuł:
Neofobia i jej wpływ na działalność przedsiębiorstw gastronomicznych
(
Wanagos M.
,
Dąbrowska A.
), s. 175-183
artykuł:
Service Management - Some Insights from Sociology
(
Nicholls R.
), s. 187-196
artykuł:
Koncepcje człowieka i organizacji : w kierunku ogranizacji usługowej
(
Bartkowiak G.
), s. 197-212
artykuł:
Ekonomiczny wymiar wieloaspektowego podejścia do przedsiebiorczości usługowej
(
Skąpska E.
), s. 213-225
artykuł:
Identyfikacja funkcjonalnych obszarów zarządzania przedsiębiorstwem usługowym na podstawie analizy dorobku marketingu usług
(
Zeller P.
), s. 226-240
artykuł:
Aspekt poznawczy paradygmatu zarądzania organizacjami usługowymi i procesu jego formułowania
(
Oczachowski D.
), s. 241-251
artykuł:
Zarys "pozytywnej" teorii usług : (z jej odniesieniem do organizacji usługowej)
(
Rogoziński K.
), s. 252-270
artykuł:
Pozytywna atrybucja usług medycznych
(
Bukowska-Piestrzyńska A.
), s. 271-281
artykuł:
Tożsamość organizacji świadczącej usługi medyczne
(
Dobska M.
), s. 282-292
artykuł:
Szkoła jako organizacja usługowa
(
Fazlagić J.
), s. 293-304
artykuł:
Motywowanie pracowników etatowych i wolontariuszy w organizacjach pozarządowych
(
Iwankiewicz-Rak B.
), s. 307-316
artykuł:
Znaczenie współdziałania z podmiotami komercyjnymi w strategii marketingowej organizacji non profit
(
Drabik I.
), s. 317-326
artykuł:
Rola komunikacji i informacji w administracji samorządowej
(
Smalec A.
), s. 327-337
artykuł:
Elektroniczna platforma usługowa (e-PUAP) w doskonaleniu obsługi społeczności lokalnej poprzez administrację publiczną
(
Tomaszewicz A.
), s. 338-343
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.