PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2013
Tom
14
Numer
z. 2 Marketing we współczesnym przedsiębiorstwie
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 2 Marketing we współczesnym przedsiębiorstwie
artykuł:
Sposób konkurowania a rodzaje innowacji wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa
(
Stopczyński B.
), s. 9-20
artykuł:
Specyfika rynku IT w Polsce i jej wpływ na instrumentarium marketingowe
(
Krygier J.
), s. 21-34
artykuł:
Wykorzystywanie facebooka jako narzędzia marketingowego przez łódzkie firmy z sektora MŚP
(
Chmielecki M.
), s. 35-50
artykuł:
Marketing zaangażowany społecznie jako współczesna strategia zarządzania przedsiębiorstwem
(
Krajewska-Nieckarz M.
,
Łuczak A.
), s. 51-66
artykuł:
Postrzeganie lobbingu przez polskich przedsiębiorców - wyniki badań
(
Chmielecki M.
), s. 67-78
artykuł:
Dostępność produktu a satysfakcja klienta
(
AL-Noorachi M.
), s. 79-90
artykuł:
Klient jako wartość napędzająca biznes
(
AL-Noorachi M.
), s. 91-104
artykuł:
Marka narzędziem budowy wizerunku przedsiębiorstwa rodzinnego
(
Kolasińska-Morawska K.
), s. 105-122
artykuł:
Celebrities as Participants in the Brand Building Process of a Business
(
Kolasińska-Morawska K.
), s. 123-137
artykuł:
Zastosowanie perspektywy ewolucyjnej w marketingu
(
Sułkowski Ł.
), s. 139-148
artykuł:
Podział strategii marketingowych w kontekście teorii marketingu strategicznego i operacyjnego
(
Wach-Grzybowska K.
), s. 149-174
artykuł:
Miejsce marketingu relacji w działalności marketingowej uczelni wyższej
(
Patora R.
), s. 175-186
artykuł:
mHealth, mobile marketing oraz Internet w procesie wdrażania koncepcji marketingu relacji w jednostkach medycznych w Polsce
(
Sułkowska J.
,
Seliga R.
), s. 187-199
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.