PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
nr 3 (41)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (41)
artykuł:
Zarządzanie wizerunkiem z wykorzystaniem komunikacji wirtualnej w sytuacjach kryzysowych na przykładzie grupy kapitałowej CD PROJEKT
(
Pacierz M.
), s. 1-20
artykuł:
Młodzi konsumenci wobec bezpieczeństwa swoich danych pobieranych przez inteligentne urządzenia w dobie internetu rzeczy
(
Kolny B.
), s. 21-38
artykuł:
Zmiany na polskim rynku usług e-edukacji spowodowane pandemią COVID-19: zachowania i opinie młodych konsumentów i usługodawców
(
Dąbrowska A.
,
Ciupak J.
), s. 39-64
artykuł:
Porównanie darowizn pieniężnych i czasu: co mówią badania eksperymentalne?
(
He T.
), s. 65-94
artykuł:
Metodyka prognozowania przychodów ze sprzedaży produktów innowacyjnych na krajowym rynku turystycznym
(
Shulhina L.
), s. 95-114
artykuł:
Zaangażowanie pokolenia Z w działania komunikacyjne marek odzieżowych w mediach społecznościowych - przypadek Polski
(
Stachowiak-Krzyżan M.
), s. 115-136
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.